Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
27. september 2004 - 12:41 Der er 1 kommentar

Efter kørsel af IIS Lockdown tool virker database connect ikke

Efter at jeg har kørt IIS Lockdown tool kan jeg ikke længere connecte til access databaser fra ASP filer.
Under kørslen af IIS Lockdown tool valgte jeg :
"Dynamic web server (ASP enabled)"

Jeg får fejlmeddelser som denne:
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0xb98 Thread 0xce8 DBC 0x3192ffc Jet'.

/cardfile/login/login.asp, line 4

I line connecter jeg til databasen:
Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & server.MapPath("..\cardfile\cf.mdb")

Alle websider har fungeret pefekt hidtil, så stien til databasen er hgelt sikkert korrekt. Der er de nødvendige rettigheder i folderen hvor databasen er placeret. Selv hvis jeg giver "Everyone" full access virker det ikke.

Jeg har prøvet at køre IIS lockdown tool igen. Programmet laver en "undo" og forsøger et reetablere de oprindelige settings. Alligevel virker database connect fortsat ikke.

Jeg har en ide om at jeg skal ind og pille i Regedit, men ved ikke hvor.

Er der nogen der har en god ide?

System: Windows2000 Server, IIS 5
Avatar billede larsmpetersen Nybegynder
27. september 2004 - 15:28 #1
Jeg har fået det til at virke. Der var problemer med rettighederne i Temp folderen.