Avatar billede sushiespice Nybegynder
26. september 2004 - 17:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike tag.

Hej,

dette spørgsmål er sikkert stillet før, men jeg synes ikke lige umiddelbart, at kunne finde en overskrift der passede til mit spørgsmål.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en CS tag eller spray eller hvad det nu heddet...?!

"Vi" brugte tidligere et program der hedder Wally, men det kan man åbenbart ikke bruge mere. Det var ellers ret nemt :-) Når jeg skriver "vi" er det fordi, det er kæresten der spiller, og mig der skal lave de "kedelige" ting, så som at lave tags :-S

Mvh,
SushieSpice
Avatar billede sushiespice Nybegynder
26. september 2004 - 18:03 #1
Er det fordi Sierra-mappen ligger i E:/ og Steam ligger i E:/programmer at Wally ikke virker?
Avatar billede craft Nybegynder
26. september 2004 - 21:09 #2
Avatar billede sushiespice Nybegynder
13. januar 2007 - 16:24 #3
Vær sød at skriv et svar hvis du vil have point, craft :-)
Avatar billede sushiespice Nybegynder
25. april 2007 - 02:04 #4
Så tager jeg dem tilbage.