Avatar billede Slettet bruger
26. september 2004 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgning på linieskift

Jeg er de ulykkelige ejer af Word 2003. Jeg vil gerne have programmet til at lave noget så simpelt som at lede efter tvungne linieskift (Enter>, men uanset om jeg søger efter "Afsnitstegn", "Afsnitsmærke" eller "Manuelt linieskift" sker der intet.
Avatar billede jkrons Professor
26. september 2004 - 15:01 #1
Har du prøvet at søge efter ^p?
26. september 2004 - 16:15 #2
I "Søg og erstat"-dialogboksen skal du klikke på knappen "Flere", og herefter på knappen "Special". Her kan du vælge de specielle koder, du vil søge efter/erstatte.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 11:15 #3
Prøv at læse hvad jeg skriver  :-)
Avatar billede kox Nybegynder
27. september 2004 - 11:20 #4
nu ved jeg jo ikke hvor stort dokumentet er, men hvis du viser feltkoder (pi-tegnet ved siden af zoom % vil alle entertegn være markeret med et pi
27. september 2004 - 14:28 #5
Er det en tekst, du selv har skrevet?
Eller er den importeret fra et andet filformat?
Kan det være sektionsskift, der er indsat de pågældende steder?