Avatar billede web-geek Nybegynder
26. september 2004 - 12:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Web10, ftp Hvor?

Jeg har fået mit webhotel (Webgeek.dk) og vil gerne logge på ftp, men koden virker ikke til ftp.webgeek.dk

Nogle der ved om man skal skrive sit personilige brugernavn osv deri?

vil i ikke gøre sådan jeg kan putte mit brugernavn og kode i?

ftp://serveren.nogether.nere.dk

Så i flinke
Avatar billede milo Nybegynder
26. september 2004 - 12:18 #1
Avatar billede web-geek Nybegynder
26. september 2004 - 12:18 #2
lol, ja men sq da til web10..
Avatar billede web-geek Nybegynder
26. september 2004 - 12:25 #3
Dovne.. :)
Avatar billede milo Nybegynder
26. september 2004 - 12:32 #4
øh? erstat server.dk med dit domæne og brugernavn og password med dit brugernavn og password? hvordan skulle jeg kunne kende sætte dem ind for dig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2004 - 20:30 #5
web-geek dovne hund... ;)

Mon ikke det er ftp.webgeek.dk" target="_blank">ftp://brugernavn:password@ftp.webgeek.dk el. ådan ca.
Avatar billede fortes Nybegynder
26. september 2004 - 21:48 #6
prøv at sætte talkactive foran dit brugernavn

ftp://talkactive\brugernavn:password@webgeek.dk
Avatar billede web-geek Nybegynder
26. september 2004 - 21:56 #7
Den vil sagtens logge på mailen og ind i kontrolpanelet, men ikke via ftp.. Og den vil også gerne rediger med det der wannabe webbyen ;)
Avatar billede milo Nybegynder
26. september 2004 - 22:20 #8
Hvorfor har du afvist mit svar? Jeg har givet dig et fuldkommen svar på dit spørgsmål-
Avatar billede web-geek Nybegynder
26. september 2004 - 23:29 #9
Har snakket med web10, det var en fejl vedr. ftp-login.
Avatar billede milo Nybegynder
27. september 2004 - 16:08 #10
web-geek, det var ikke det du spurgte om. Læs dit spørgsmål.

Ubehøvlet opførsel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2004 - 19:37 #11
"Jeg har fået mit webhotel (Webgeek.dk) og vil gerne logge på ftp, men koden virker ikke til ftp.webgeek.dk"

nej, spørger troede fejlen lå et sted i det han selv gjorde - og han var ikke ubehøvlet overhovedet.