Avatar billede terib Nybegynder
26. september 2004 - 07:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opslag af den der logger ind

Hej,
Jeg har for et stykke tid siden lavet en lille db til registrering af timer. Virker efter hensigten, MEN en lille irriterende detalje mangler jeg at løse.
Man starter med at logge ind i basen, chekker at brugeren findes, og gør han det kommer en form frem på skærmen.
Her skal brugeren så vælge sit eget navn, istedet for, som det burde være, slippe for det.
Er der en der har mod på at kigge på basen og hjælpe en amatør igennem ??
På forhånd tak.
Avatar billede mugs Novice
26. september 2004 - 08:52 #1
mugs@mail.dk
Avatar billede dannynielsen Nybegynder
26. september 2004 - 08:59 #2
davidsoft@post.cybercity.dk
Avatar billede madschristensen Nybegynder
26. september 2004 - 19:15 #3
Hvis din database benyttes på et system hvor brugeren i forvejen logger sig på (domæne), kan du med fordel benytte dette signon til at finde ud af hvem brugeren er.
Avatar billede terib Nybegynder
02. december 2004 - 08:48 #4
Hej mugs
Tak for hjælpen - læg venligst et svar så du kan få point.
Mvh
Avatar billede mugs Novice
02. december 2004 - 08:50 #5
Selv tak.