Avatar billede 753951 Nybegynder
25. september 2004 - 16:03 Der er 3 kommentarer

hjælp til bygning af computer

Hej jeg står her og skal bygge en computer.
Men jeg ved ikke nøjagtig hvad jeg skal købe, og om det overhovedet passer sammen..
Kunne I ikke give et bud til en computer? Det skal kun være selve computeren(ikke skærm, mus, tastaur osv osv)

fra 8000-8500kr

Den skal kunne bruges til de nyeste spil.

lige en ting til.... hvis der er nogen der giver et bud med en AMD 64bit cpu..... kan det betale sig når der kun er 32bit windows i øjeblikket??

P.S. jeg vil give 30 point for alle svar hvis nogen forklarer mig hvordan man giver 30 point til mere end 1 på en gang!?
Avatar billede 753951 Nybegynder
25. september 2004 - 16:09 #1
gerne med et super hurtigt grafikkort.... P.S igen.... HARDDISKEN MAX 80GB!!! har slet ikke brug for så meget plads
Avatar billede trekkies Juniormester
25. september 2004 - 16:22 #2
Jeg giver ikke på noget bud, men vil lige sige at Syphon Filter udkommer i en 64 bit version, og har læst at grafikker bliver meget bedre. Microsoft har en 64bits Windows, se mere her: http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/news/64bit.asp