Avatar billede kongen.dk Nybegynder
25. september 2004 - 15:18 Der er 4 kommentarer

opsætning af D-link access point

Hej!

jeg har lige købt en access point til et trådløst netværk (D-link DWL-700AP)

jeg har tilsluttet pointet til en switch, der har forbindelse til et ADSL modem

i manualen til produkten, kan man konfigurer den via en WEB-based konfig, men jeg kan ikke få adgang (dvs. siden kan ikke vises) jeg har prøvet at installere medfølgende software, dette løser desværre ikke problemet heller:(

nogen der har nogle tips?

Rasmus
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
25. september 2004 - 18:07 #1
????
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 19:37 #2
I manualen til dit accespoint skal der stå hvilken IP adresse det har som standard.
Find det lige og vend så tilbage

/Benjamin
Avatar billede kenp Novice
25. september 2004 - 21:26 #3
også sæt din computer til en ip-adresse inden for samme range ;) så kan du komme i kontakt med det.
Avatar billede dark_one Nybegynder
26. september 2004 - 17:57 #4
har du set efter om accesspointet evt. kræver et krydset kabel ( bare se om der er lys i lan lampen )
Dette kan evt. være dit problem.

//Dark