Avatar billede redfox Nybegynder
24. september 2004 - 22:31 Der er 7 kommentarer

Wallpaper til alle opløsninger

Dette wallpaper virker med alle opløsninger: http://www.ungehoyre.no/filebank/uploads/original/378.jpeg.

Hvordan?
Avatar billede zhark Nybegynder
24. september 2004 - 22:56 #1
Jeg forstår ikke spm.???
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. september 2004 - 00:19 #2
det virker ikke ved alle ;) kvaliteten bliver dårligere du kan bare ikke lige se det. fordi det er så simpelt som det er.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. september 2004 - 00:19 #3
Windows forstørrer det selv op eller ned, så det passer til skærmopløsningen.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. september 2004 - 00:40 #4
Hvilken opløsning bruger du? Forholdet er jo OK (1:33) = digital str. og 1601x1200 er jo et ret stort billede, som er væsentligt over "alm." skærm opløsning, men man kan måske fikse det noget...
Avatar billede boye_14 Nybegynder
25. september 2004 - 23:35 #5
kan du ikke prøve at forklare dit spm. ?
Avatar billede zhark Nybegynder
26. september 2004 - 00:04 #6
Nu kan det jo evt. tegnes i vektor, og således forstørres uden tab, men ikke for 30 points :)
Avatar billede redfox Nybegynder
28. september 2004 - 14:25 #7
triple-x> Hvis jeg selv laver noget lignende og gemmer som .jpg i AI bliver det meget grynet, når Windows selv tilpasser det.

zhark> Det er jo slet ikke problemet... jeg laver det selvfølgelig i vektor, men jpg'en fungerer bare utroligt godt når den bliver rescalet.