Avatar billede fjensen Nybegynder
24. september 2004 - 15:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil gi lidt point for en gmail

Da jeg har nogle stykker invitation til gmail vil jeg give til dem der vil give mindst 30 point
Avatar billede roenving Novice
24. september 2004 - 15:41 #1
Du må ikke tage point for noget, som andre brugere af Eksperten ikke kan bruge, så det er en ulovlighed, du har gang i !-)

Så luk du selv spørgsmålet !o]
Avatar billede norbert Nybegynder
24. september 2004 - 15:42 #2
Så skal du nok ikke regne med at der nogen der svarer. For det er bestemt fra coadmins at der ikke må tages point for invitationerne.
Norbert
Avatar billede fjensen Nybegynder
24. september 2004 - 15:50 #3
Ok

Sætter dem til salg på q x l . dk
Avatar billede fjensen Nybegynder
24. september 2004 - 15:51 #4
Hvad med alle dem der fik point i starten
Avatar billede htmlkongen Novice
24. september 2004 - 15:56 #5
( De vidste det ikke, hvert fald for mit vedkommende, og dem gir jeg tilbage igen )
Avatar billede roenving Novice
24. september 2004 - 15:57 #6
Vi kan jo kun reagere på de ting, som kommer til vores kendskab, så det var først, da den første anmeldelse kom, at Coadmins kunne finde frem til, at en Gmail-invite umuligt kunne bruges af andre Eksperten-brugere ...

-- og før det kunne man jo godt tænke, at det var en hjælp til nogen, så vi er bestemt ikke ude i masse-deaktiveringer !-)
Avatar billede exp Juniormester
24. september 2004 - 16:13 #7
Til jer der ønsker gmail invites:
http://www.eksperten.dk/spm/543069

(Også jer der har for mange; i kan donere jeres til et godt formål ;-)
Avatar billede sarangan Nybegynder
02. februar 2005 - 17:34 #8
Jeg vil også gerne have en gmail invitation:
sarangan@myrealbox.com

TUSIND TAK:)
Avatar billede htmlkongen Novice
03. februar 2005 - 09:36 #9
Har sendt en ;)