Avatar billede ms20 Nybegynder
24. september 2004 - 14:17 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Fejlagtigt program netsh.exe

Når jeg lukker min PC siger den at der er fejl med netsh.exe (noget med hukommelsen, står der...)

Nu fik en en fejlrapport hvor der stod:

Fejlagtigt program netsh.exe, version 5.1.2600.2180, fejlagtigt modul msvcrt.dll, version 7.0.2600.2180, fejlagtig adresse 0x00036b09.

Hvad er det for en fil og hvordan løser jeg problemet?

(Jeg har SP2 til XP)
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 14:48 #1
Der er åbenbart flere programmer som anvender den dll fil sammen med andre f.x. http://www.avirus.dk/fejl.htm. Du kan erstatte filen med den fra linket eller køre en sfc /scannow fra dosprompten.
Jeg kan íkke lige gennemskue hvordan netsh kommer ind i billedet har du udført nogle kommandoer med den?
Avatar billede rom Nybegynder
24. september 2004 - 15:05 #2
Jeg har selv oplevet den fejl. Den opstod efter jeg installerede SP2. Problemet blev løst ved at afinstallere mit antivirusprogram (Norman) og derpå lægge en helt ny installation af Norman ind. Det har været det samme på begge mine maskiner og begge gange er problemet blevet løst.
Avatar billede ms20 Nybegynder
24. september 2004 - 21:21 #3
dannyboyd: Jeg kan ikke køre sfc /scannow da jeg har en Amitech PC.

rom: Det har jeg prøvet uden held. Er det en fil som Norman har?
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 21:35 #4
->MS20 du skal prøve denne som er fra mit link - den udskifter din dll fil:
http://www.free-av.com/sysupe.exe
Avatar billede zezzer Nybegynder
25. september 2004 - 23:11 #5
Har du fået løst problemet? - jeg står med en computer der har samme problem.....er dog startet med rådet om geninstallation af Norman.
Avatar billede ms20 Nybegynder
26. september 2004 - 09:12 #6
Nej...stadig problemer...har prøvet geninstallation af Norman.
Avatar billede zezzer Nybegynder
26. september 2004 - 11:33 #7
Det hjalp heller ikke her med en reinstallation af Norman - men ingen problemer da Norman var afinstalleret.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2004 - 08:18 #8
Avatar billede ms20 Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:56 #9
Tak, det hjalp....men nu kom et andet "problem", se et billede her: http://www.sitecenter.dk/twixii/scrapbog1/view_alone.nhtml?profile=scrapbog1&UID=10054
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2004 - 07:58 #10
Det var da godt at det hjalp på dit først problem,
dit andet problem kan jeg ikke lige se hvorfor den gøre det, men jeg tror ikke at det har noget med den Patch fra Norman, da jeg har installet den på 3 maskiner og det virker
Avatar billede ms20 Nybegynder
01. november 2004 - 09:21 #11
Problemet er der ikke mere af en eller anden sjov grund...Tak for hjælpen.