Avatar billede ingemand Nybegynder
24. september 2004 - 12:41 Der er 2 kommentarer

nokia 3650

har lige købt en nokia 3650 den er simlåst sælger ved ikke hvilken udbyder der har haft den har prøvet med unlock prg uden resultat ved ikke om det er en dct3 eller dct4 men låst er den hvad gør jeg nogen gode ider ???
Avatar billede enriko Nybegynder
27. september 2004 - 17:33 #1
hvis du vidste hvilken firma det var så kunne du ringe op til dem og få en kode til fjerne simlåsen.

men man kan også fjerne simlåsen i forretninger som fjerne simlåsen på tlf. der er mange firma der er begyndt på fjerne simlåsen via nettet.. det foregår ved at du sender em oplysninger om din tlf.

-så som hvilken model det er
-imei nummer -( det findes på bagsiden af telefonen der skal du fjerne batteri først.

efter at det har modtaget dette oplysninger så går det i gang med lave en unik kode til din telefon og når du så trykker den kode i tlf så skulle din simlås gerne være fjernet.
Avatar billede mobilunlock Nybegynder
19. januar 2005 - 22:34 #2
En nokia 3650 er en WD2 model og kan låses op via kabel hos en unlocker. da du ikke ved hvilket selskab den er låst til er det ikke nemt at lave en kode der virke via iemi nummert men prøv denne side http://www.nokia.unlock.webbyen.dk eller søg en unlocker på denne side http://www.dkunlock.dk

MVH MOBILUNLOCK