Avatar billede anuba Nybegynder
23. september 2004 - 19:11 Der er 4 kommentarer

Konvertering af .prc eller .pdb til PC fil (word eller excel)

Jeg har fået nogle data i .prc og .pdb format, men kan ikke få dem importeret/konverteret/læst af min PC.

Jeg skal bruge indholdet i en Access database, men vil evt. gå omvejen over Word eller Excel.

Er der nogle der kender funktionen eller et program der kan åbne filerne på PC.
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. september 2004 - 19:21 #1
Så vidt jeg ved er det PDA-formater og er det det, så kan jeg gøre forsøget.
Du kan evt. smide dem på annikadk gmail.com
Avatar billede anuba Nybegynder
23. september 2004 - 19:37 #2
Hej Annikadk

Har sendt filer til dig - så må vi om der er hul igennem.

Tak
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. september 2004 - 19:55 #3
Har modtaget dem.
De(t) program(mer) der kan tage pdb mener ikke de kan genkende det :\
Tænkte så at http://www.palmdigitalmedia.com/products/palmreader/free var en ide, men heller ikke den vil åbne dem...
Prøver lidt videre
Avatar billede brilleaben Nybegynder
24. september 2004 - 11:49 #4
Hvilket format drejer det sig om?  (Hvilket program genererer data?)

Jeg tvivler på, at .prc filen indeholder noget vigtigt - det er en ressource file (programkode,
text strenge, grafik m.m.)
Så fokus må være på pdb filen ...