Avatar billede kasperjensen Nybegynder
23. september 2004 - 09:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Windows update fejler med Servicepack 2

Når jeg går ind på Windows update, og finder Servicepack 2, som jo er vigtig at få installeret.

Men så snart den er ved at "loade" install. ind, så siger den at den fejler og installationen er mislykket....

Jeg bruger win-xp-home-dk på labtop.
Jeg har aldrig haft dette problem før.

Nogle der ved hvad der sker?. og hvordan jeg får det lavet?.

VH
K.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. september 2004 - 09:23 #1
Læs denne artikel: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25179
- det kunne godt være grunden til dit problem
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. september 2004 - 09:24 #2
Så du kan reelt ikke gøre noget udover at vente på at microsoft får styr på tingene!
Avatar billede fortes Nybegynder
23. september 2004 - 09:28 #3
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
23. september 2004 - 09:29 #4
Tak til jer begge. Jeg er ved at hente den nu.