Avatar billede iversen4real Nybegynder
23. september 2004 - 08:05 Der er 12 kommentarer

afspil alle

Når jeg trykker på "afspil alle" kommer der en irriterende dialogboks frem hvor der står flyt elementer. Jeg skal annulere den hver gang, før musikken går i gang med at spille. er her nogle, der har et forslag til, hvordan jeg får dialogboksen væk?
Avatar billede bens Nybegynder
24. september 2004 - 08:28 #1
hvad i alverden snakker du om.. hvilket program?? hvor er det præcis du får den der afspil alle henne??
Avatar billede iversen4real Nybegynder
24. september 2004 - 16:21 #2
afspil alle har du i menuen til venstre når du afspiller musik. Når jeg trykker på afspil alle, går den ikke igang med at spille albumet som tidligere, der popper i stedet en dialogboks frem, hvor der anmoder om flytning af filer..... Det skal den ikke, men spørgsmålet er hvordan jeg får det fjernet
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2004 - 18:07 #3
Hvad er det for en afspiller du taler om. Jeg har wm9 og jeg har ikke noget "afspil alle"
Jeg har en "afspilning", der har en undermenu "al musik". Er det den du mener ?
Avatar billede bens Nybegynder
29. september 2004 - 12:40 #4
hvad er det for en afspiller du snakker om.. kom nu i sving for søren da også
Avatar billede iversen4real Nybegynder
29. september 2004 - 16:28 #5
i min menu i venstre side kan jeg vælge ikonet. "AFSPIL ALLE" det er en genvejsfunktion til at afspille et helt album fx. Det er ikke en afspiller, der bruger jeg winamp..... det er efterhånden skåret ud i pap :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. september 2004 - 18:28 #6
Ok, nu er jeg med. Det er i stifinderen at denne findes.
Det er Media playeren der afspiller musikken når det er i stifinderen.

Prøv at åbne Media playeren og klik Funktioner | indstillinger, fanebladet mediebibliotek. Her har jeg kryds i "Føj automatisk købt .." men ikke kryds i "Slet elementet på computeren ..."
Hvis du trykker på overvåg mapper, kan du se hvilke mapper der overvåges.
Jeg tror at den mappe du oplever dette i, er overvåget. Så prøv at fjerne overvågningen og se om fejlen går væk.
Avatar billede iversen4real Nybegynder
29. september 2004 - 19:17 #7
den er ikke overvåget og jeg prøvet alle de indstillinger du beskriver, men uden held..... jeg får snart spat af det
Avatar billede iversen4real Nybegynder
29. september 2004 - 19:22 #8
det er ikke i stifinder, jeg finder musikken, det er på en hd for sig selv. Når jeg vælger et album jeg har liggende, har jeg muligheden for at trykke på afspil alle i venstre side øverst. Men der kommer en dialogboks frem nu, som ikke kom tidligere. Jeg kan ikke umiddelbart fjerne den. Jeg har ingen ide om, hvorfor den pludselig kommer frem
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. september 2004 - 19:34 #9
Avatar billede iversen4real Nybegynder
29. september 2004 - 19:54 #10
jeg bruger aldrig mediaplayer, jeg bruger altid winamp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. september 2004 - 20:24 #11
Hvad er det for en player, der åbner når du trykker: Afspil alle ?
Avatar billede iversen4real Nybegynder
30. september 2004 - 09:26 #12
winamp, og der har jeg undersøgt det samme som i mediaplayer, så det er ikke fordi mapperne overvåges