Avatar billede nexion Nybegynder
22. september 2004 - 15:48 Der er 2 kommentarer

Glemmer indstillinger ved PC-genstart?

Jeg er ikke specielt skarp på dette punkt, så bær over med min knap så godt formulerede forklaring :)

For et par dage siden modtog jeg en ADSL-pakke fra TDC, og skulle installere det her i huset mellem et par computere, i et trådløst netværk. Det hele går faktisk (overraskende) godt, og virker lige fra starten af, men dagen efter da jeg starter computeren sker der imidlertid intet. Dog kan jeg, hvis jeg logger ind på routeren og kører en wizard - uden at ændre nogle indstillinger - igen fornøje mig med internetet. Jeg forstår intet af dette?

Det skal også tilføjes, at så snart jeg har lavet nogle ændringer på routeren, eller bare gemt/applied noget, går den 'i stå' og jeg kan ikke længere trykke rundt, elle ændre noget. Internettet derimod kører igen.
Routeren er en D-Link DI-614+.

Håber nogle kan hjælpe. Er på helt bar bund.

På forhånd tak!
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 21:26 #1
når du køre guiden igennem og trykker apply så husker du også at trykke reboot ;) ellers glemmer den oplysningerne igen.
Avatar billede nexion Nybegynder
23. september 2004 - 19:09 #2
Nok er jeg ignorant, men har nu altså ikke vandgrød mellem ørene. Dette har jeg naturligvis gjort - uden held.