Avatar billede pkornum Nybegynder
22. september 2004 - 13:36 Der er 10 kommentarer

logge på som administrator i xp home

hvorfor kan jeg ikke logge ind med administrator som brugernavn
(min maskine er instaleret af dell)
Avatar billede trekkies Juniormester
22. september 2004 - 16:45 #1
Er du sikker på at du er administrator på din maskine?

Og er du sikker på at brugernavnet er: administrator, HUSK at windows kan "se" forskel på små og store bogstaver.
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. september 2004 - 18:47 #2
I home kan du kun logge ind som administrator i fejlsikret.

trekkies, faktisk er Windows ligeglad med store/små bogstaver ved brugernavn.. det gælder kun ved password
Avatar billede trekkies Juniormester
22. september 2004 - 19:03 #3
ranglen:
pkornum kan ikke logge ind som administrator på sin computer, og der kan Windows godt "se" forskel på store og små bogstaver.
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. september 2004 - 19:44 #4
Ja, det skriver han. Derfor gør jeg også opmærksom på, at i xp home, kan man kun logge ind med den indbyggede administrator i fejsikret tilstand..

Og Windows er stadigvæk ligeglad med store og små bogstaver i brugernavn
Avatar billede trekkies Juniormester
22. september 2004 - 23:14 #5
Undskyld mig, men min er ikke ligeglad med små eller store bogstaver, f.eks. du kan genstarte din maskine og skriv et eller andet (ikke det rigtigt login, du bruger), og windows kommer frem og siger: "Sørg for at skelne mellem store og små bogstaver."
Avatar billede trekkies Juniormester
22. september 2004 - 23:24 #6
ranglen:
Se dette link:
http://www.darkskies.dk/windows.jpg

Det er hvad der står hos mig, når at jeg skriver forkert.

pkornum:
Er du kommet ind?
Avatar billede ranglen Nybegynder
23. september 2004 - 08:33 #7
Det billede du viser, der angiver du da kun adgangskode og ikke brugernavn?
Avatar billede ranglen Nybegynder
23. september 2004 - 08:36 #8
Prøv at logge ind med den indbyggede administrator, og prøv lidt forskellige kombinationsmuligheder..

Administrator (kontoen er oprettet med stort begyndelses bogstav)
administrator
ADMINISTRATor

Windows vil logge dig på med alle de muligheder du afprøver..
Avatar billede ranglen Nybegynder
23. september 2004 - 08:44 #9
Mht at logge ind med administrator i home: http://support.microsoft.com/?kbid=290109
Avatar billede trekkies Juniormester
22. oktober 2004 - 16:42 #10
Tror du ikke snart at det er på tide til at lukke dette spørgsmål?