Avatar billede alem Nybegynder
22. september 2004 - 13:08 Der er 21 kommentarer

Hvordan får man en gmail konto?

Jeg har nu længe hørt om at google udbyder 1GB email konti. Dog har jeg ladet mig fortælle at det ikke er alle som kan kan oprette sådan en.

Er der nogen der kan hjælp mig med at få en gmail konto?

Jeg vil være meget taknemmelig.
Avatar billede norbert Nybegynder
22. september 2004 - 13:10 #1
Har du en email, så sender jeg en til dig
Norbert :-)
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 13:13 #2
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 13:14 #3
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 13:15 #4
-- og alle gmail-brugere kan invitere nye brugere, så hvis I sender en mail til en bruger, vil han kunne tilsende jer en invitation (Huska at angive, at I har set det her på Eksperten, hvis I sender til en, som I ikke ellers kender !-)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. september 2004 - 13:24 #5
Hvis du ikke vil aflevere din email her, kan du sende den til mig på norbert01@gmail.com så sender jeg en invitation retur.
Norbert :-)
Avatar billede Chewie Novice
22. september 2004 - 13:32 #6
roenving -> jeg har en konto ... men kan ikke lige se hvor jeg kan sende en invitation ?
Avatar billede the_ghost Nybegynder
22. september 2004 - 13:33 #7
Hvis der er nogen der har nogle invitationer, så kunne jeg godt bruge en The_Ghost @ mail.dk
Avatar billede norbert Nybegynder
22. september 2004 - 13:35 #8
the ghost: Er sendt
Avatar billede norbert Nybegynder
22. september 2004 - 13:36 #9
Og så har jeg ikke flere :-(
Norbert :-)
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 13:36 #10
>>chewie

Hvor lang tid har du haft den aktiv ?-)

-- mine invites kom først efter et døgn, mens en, jeg inviterede, havde invites da hun loggede på første gang ...

I inboxen foroven i det blå felt, eller inde i en mail: Eksperten to Gmail ...
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 13:37 #11
Invite Eksperten to Gmail ...
Avatar billede Chewie Novice
22. september 2004 - 13:49 #12
ok - så er den er bare ikke kommet til mig endnu :)
Avatar billede alem Nybegynder
22. september 2004 - 13:52 #13
Norbert har sendt dig en mail - håber du har modtaget den.
Avatar billede b.b Nybegynder
22. september 2004 - 13:53 #14
the ghost....nu har du fået invites fra 3 forskellige tråde...kan du for f"#¤ ikke holde dig til 1 tråd, så andre kunne have fået istedtfor...
Avatar billede alem Nybegynder
22. september 2004 - 13:53 #15
Øv. Norbert har lige skrevet til mig at jeg kom en anelse for sent.

Er der andre som kan være behjælpelige med en gmail? Jeg er blevet træt af de sølle 2mb som hotmail udbyder.

Min email er alemdanimarka@hotmail.com
Avatar billede the_ghost Nybegynder
22. september 2004 - 13:54 #16
b.b >> Jeg har modtaget 2 invite og de kom fra den samme person
Avatar billede alem Nybegynder
22. september 2004 - 13:57 #17
Jeg synes det er useriøst at nogen kun skriver for at hamstre gmails!

Jeg oprettede tråden med formål at få en ny og bedre email adresse end min 5 år gamle hotmail!
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 13:59 #18
øv heller ikke mig endnu roenving hvordan har du fusket det ;)
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 14:00 #19
Hvis I får en invite, I ikke kan eller vil bruge, kan den videresendes, da det kun er linket, som er vigtigt !-)
Avatar billede alem Nybegynder
22. september 2004 - 14:06 #20
Roenving> Kan du hjælpe mig med en gmail?

Min email er alemdanimarka@hotmail.com
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 14:09 #21
Sender !-)