Avatar billede danneck Nybegynder
04. marts 2001 - 17:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Playstation

Jeg har en Playstation som ikke vil spille spil men kun musikken på spillene. Når jeg sætter et spil i den kan man enten vælge memory card eller cd player og ikke andet?
Hvad fejler den og kan den laves?
Avatar billede chrlyck Nybegynder
04. marts 2001 - 17:12 #1
Der er mange der gør sådan når du smider en brændt cd i og der ikke er modchip i. Er det tilfældet eller hvad?
Avatar billede wreck990 Nybegynder
04. marts 2001 - 17:14 #2
havde samme problem.

1. se om den virker med en original skive. :-)

2. Prøv at stille den på højkant (prøv begge sider), ja utroligt men sandt, det kan afhjælpe problemer med en slidt PS.

3. check om der er skidt på linsen. evt. rens den MEGET FORSIGTIGT.

;-) Wreck
Avatar billede danneck Nybegynder
04. marts 2001 - 17:18 #3
Om det er fordi der har været en brændt cd i det ved jeg ikke fordi det er nemlig ikke min, men det kan godt være det, der er i hvert fald ingen chip i den.
jeg har prøvet med en org. skive det virkede ikke og jeg har også prøvet at vende den på hoved, jeg prøver også lige at vende den på siden.
Avatar billede danneck Nybegynder
04. marts 2001 - 17:25 #4
Jeg har prøvet at vende den på alle mulige og umulige måder nu men det virker ikke:(
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2001 - 18:08 #5
det er din laser der er slidt
Avatar billede danneck Nybegynder
04. marts 2001 - 18:16 #6
Hvis den er slidt kan jeg så nøjes med at rense den?
Avatar billede chrlyck Nybegynder
04. marts 2001 - 19:10 #7
måske, måske ikke!

Jeg mente altså at det KUN var med brændte cd\'ere at den viste den afspiller, men du har jo ikke haft nogle i så det er jo ikke det!
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
04. marts 2001 - 20:56 #8
og hvis man har haft en brlndt cd i kan det jo ikke ødelægge PS´en så den ikke kan spille originale spil!!