Avatar billede lars_munk Nybegynder
21. september 2004 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ServicePack 2 integeret

Hejsa

Er der nogen, der har kendskab til en god guide til hvordan man kan integrere ServicePack 2 på en Windows XP Pro installations-CD? Den må meget gerne både dække integrationsprocessen og brændingsprocessen.

Mvh

Lars Munk

Ps. Skal SP 1 integreres før man integrerer SP2 eller er det nok bare at integrere SP2?
Avatar billede kenp Novice
21. september 2004 - 09:28 #1
Avatar billede kenp Novice
21. september 2004 - 09:30 #2
Avatar billede bosco Nybegynder
21. september 2004 - 09:54 #3
jeg har fundet et lille tool, som går det rigtigt nemt. klik næste fem gange og du har en ISO :)
http://www.msfn.org/articles.php?action=show&showarticle=49

-Max
Avatar billede resten Nybegynder
21. september 2004 - 10:30 #4
Her har du en video på Dansk hvor alt er forklaret til mindste detalje :)
Avatar billede kenp Novice
21. september 2004 - 10:33 #5
resten ->glemte du ikke link ;)
Avatar billede resten Nybegynder
21. september 2004 - 10:35 #6
Avatar billede lars_munk Nybegynder
21. september 2004 - 10:57 #7
kenp --> Det virker perfekt!

Bosco --> Det gør dit egentlig osse, men kenp var hurtigst :-|

Lars Munk