Avatar billede 2802 Nybegynder
20. september 2004 - 21:16 Der er 4 kommentarer

Gemme som en TIFF

Jeg har lavet en række billeder i Photoshop, som jeg vil gemme i TIFF.
Et af dem består af to lag, men når jeg gemmer det som et tiff får jeg kun det ene lag og i en anden kvalitet..
PSD-formatet fylder ca. 85 MB og opløsningen er 300 dpi. Det skal bruges til tryk, så jeg vil ikke sætte opløsningen ned..
Avatar billede hcma Novice
20. september 2004 - 21:23 #1
Når du vælger Save as og så vælger TIFF, skulle der gerne nede i dialogboksen være et sted med "Save options" og der skal du vinge af i "Layers"
Avatar billede hcma Novice
20. september 2004 - 21:25 #2
og efter dette får du jo også en boks op hvor du skal vælge Image Compression  (vælg None)
Avatar billede 2802 Nybegynder
20. september 2004 - 21:32 #3
Nå ja. Det var fordi jeg havde rodet med channels på den ene, og ikke på de andre..

Vil du ikke have nogle points..
Avatar billede hcma Novice
21. september 2004 - 06:44 #4
jo tak,  svar