Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
20. september 2004 - 19:18 Der er 2 kommentarer

Kan man centrere indholdet i et frameset uden at det overlapper?

Hej alle, håber I kan hjælpe mig.
Jeg er igang med at design et site i DreamWeaver MX.
Jeg vil lave et site med 2 lodrette frames, mit problem er at, jeg gerne vil have indholdet til at være centreret altid, men når jeg tester sitet vil højre frame altid overlappe venstre, når jeg trækker i mit vindue.
Kan man lave så begge frames altid vil være centreret uanset skærm str.? Eller vil jeg skulle lave det i layers?

På forhånd tak
Avatar billede bentjuul Nybegynder
20. september 2004 - 22:00 #1
Hvad med dette ?
<frameset cols="*,*" framespacing="1" frameborder="yes" border="1" bordercolor="#990000">
  <frame src="UntitledFrame-2.htm" name="leftFrame" >
  <frame src="Untitled-2.htm" name="mainFrame">
</frameset>
<noframes>

Håber jeg har forstået dit sprg. rigtigt.

//bentjuul
Avatar billede flintstone Novice
21. september 2004 - 00:01 #2
Du skal vel bare sætte width til 50% i begge sider