Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 16:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sidetal men ikke på side 1 og 2

Jeg har et dokument, hvor der ikke skal være sidetal på side 1 og 2 .. side 3 skal derfor være side 1. Jeg har kigget på tidligere spørgsmål, og prøvet at følge dem, men kan ikke få det til at virke. Selv om jeg går i side sætop og checker forskellig første side, kan jeg ikke få det til at virke. Der skal være en tekst i footeren på alle sider - bare ikke sidetal på de første 2. Er der nogen, der kan hjælpe mig? Skal lige siges, at jeg sidder med en amerikansk udgave af word xp.

På forhånd tak.
20. september 2004 - 16:47 #1
Indsæt et sektionsskift øverst på side 3:
Indsæt->Sideskift m.m.->Sektionsskift, fortsat (el. fortløbende)
I sidehovedet på side 3 skal du desuden sørge for at knappen "Samme som forrige" i værktøjslinien Sidehoved/-fod IKKE er aktiveret.

Herefter kan du indsætte sidetallet i sidehovedet på side 3 uden at det bliver vist på side 1 og 2.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 17:01 #2
urg! Jeg tror, det er 'samme som forrige', at jeg ikke kan finde .. I hvert fald kan jeg stadig ikke få det til at virke :o(
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 17:07 #3
Fandt 'samme som forrige' og har deaktiveret den .. men kan stadig ikke få det til at virke. Når jeg indsætter sidetallet hopper den bare tilbage til starten af min footer, og intet sker.
20. september 2004 - 17:10 #4
Er det muligt at du kan sende dokumentet?
20. september 2004 - 17:15 #5
Start på første side
Vis sidefoden - ret den evt.
Klik på knappen "Vis næste" i værktøjslinien Sidehoved/-fod
Check sidefoden igen, det skulle gerne være den på side 3.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 17:32 #6
Kan stadig ikke få den til det :o( Vil meget gerne tage i mod tilbuddet om at sende det til dig, hvis du har tid til at kigge på det ..
20. september 2004 - 17:33 #7
Di kan sende til:
ejje-snabela-sisimiut.gl
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 17:38 #8
mange tak Erik .. det er sendt. Side 3 i dokumentet skal som sagt være side 1.
20. september 2004 - 17:50 #9
Dokumentet returneret med korrekte sidetal.

Løsning:
Slettede alle sektionssskift og referencer til sidetal, og indsatte dem påny.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. september 2004 - 17:55 #10
Mange mange tak :o) Jeg lærer det jo nok en dag *gg*