Avatar billede htmlkongen Novice
20. september 2004 - 15:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Joystick til Flight Sim 2004 ?

Hvad kan I anbefale (til en fair pris!!) hvis jeg godt kunne tænke mig et joystick. Det skal kun bruges i Microsoft's FLight Simulator 2004
Avatar billede fcs Novice
20. september 2004 - 15:32 #1
Jeg har selv et "SideWinder FFB2 Joystick" (se http://www.microsoft.com/danmark/products/hardware/gaming.asp) men dem laver de vist ikke mere. Du kan sikkert finde et af dem stadig i butikkerne, og det synes jeg er et fint joystick til FS2004. Du kan selvfølgelig også investere i flight Stick og yoke (rigtig flystyring), men det er pebret og kan ikke anvendes til andet end flysimulator.
Avatar billede htmlkongen Novice
20. september 2004 - 15:41 #2
Okay hvor kan man få fat i det? Og er det ikke liiiiige dyrt nok :D ?
Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 17:14 #3
Jeg har dette ( http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45311 ) , har selv gamet FS2004, synes det var kanont, men hvis du vil have realismen, ved at har et Fly rat, skal du nok vælge en anden type...
Avatar billede htmlkongen Novice
21. september 2004 - 08:12 #4
Okay :) Men hvad kunne det fx være, i en god prisklasse?
Avatar billede fcs Novice
21. september 2004 - 18:59 #5
Du skrev jo til en fair pris - det der er fair for dig er måske ikke fair for mig, så den beskrivelse siger ikke så meget ;o)

Jeg kan faktisk ikke lige finde en forhandler, så du må ud i butikkerne og kigge ;o)

Hygge
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2004 - 09:34 #6
Helt okay. Tak for hjælpen anyway :D
Avatar billede fcs Novice
24. september 2004 - 21:33 #7
NP - takker for point. Jeg håber at du finder noget der passer til dit brug ;o)