Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 14:24 Der er 11 kommentarer

Hitman: Contracts

Jeg har et mindre problem med grafikken i ovennævnte spil, i nogle områder kører grafikken flydende, men så kan man komme ind i et rum, hvor billedet hakker vanvittigt meget (billedet opdatere max. 1 gang i sec.9 og når man så forlader dette rum, så flyder det hele fint igen. HVad kan være galt? Jeg spiller på en Dell Inspiron 5100 med 16mb grafik kort, og alt grafik er sat på det laveste i spillet.
Avatar billede ozman Nybegynder
20. september 2004 - 14:30 #1
Hvis du kun har 16 mb grafikkort, er der stor sansynlighed for at det ikke klare 3d særlig godt. Hvorfor du så klare nogle dele af spillet godt, er lidt mystisk. Hvis jeg var dig, ville jeg nok overveje at købe et nyt graf. kort. Det koster ikke mere end 500-1000 kr. og vil forbedre din computer i spil gevaldigt.
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 14:32 #2
Det kan godt klare spillet flydende, også steder hvor der er meget "fin" grafik, der er ligesom bare noget nogle steder der får den til at flippe ud...Og så er det for øvrigt en bærbar, så et sådanne skift, vil nok beløbe sig en del højere
Avatar billede ozman Nybegynder
20. september 2004 - 14:34 #3
nååå en bærbar... ja, så koster det nok en del mere at få nyt graf. kort i. Hvormange ram har du?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 14:39 #4
256DDR, og 16 i gfx
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 14:40 #5
Men som sagt så kunne jeg umuligt forestille mig det havde noget med det at gøre, jeg kan kun forestille mig det er noget software...Den har klaret spil værre en dem der.
Avatar billede ozman Nybegynder
20. september 2004 - 14:42 #6
Ja nu ved jeg ikke lige hvormeget hitman kræver i laveste opsætning så hvis du siger at den kan klare andre spil, så må det jo som du siger være noget med software. Har du prøvet at geninstallere det?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 14:44 #7
Ja, men mit sidste eget forslag er at prøve at dpwnloade nyeste driver til kortet..Så det er jeg i gang med..
Avatar billede ozman Nybegynder
20. september 2004 - 14:50 #8
Det ville jeg nok også prøve, men hvis du siger at du før har kørt større,tungere og nyere spil på de nuværende drivere, skulle jeg da mene at de var ok.
Avatar billede webdesigner Praktikant
20. september 2004 - 15:02 #9
Hey lidt blær...
jeg har en bærbar med et Radeon 9600 64 mb
512 Mb ddr og 2 ghz

kør Doom 3 uden pro... i 600*800 omkring de 40-50 FPS
Avatar billede webdesigner Praktikant
20. september 2004 - 15:03 #10
men jo driver og en patch til Hitman vil nok hjælpe...
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
20. september 2004 - 15:25 #11
Jeg har nyeste patch..Og nyeste driver..Hjælper ikke..ELlers nogle forslag?