Avatar billede husmand Nybegynder
20. september 2004 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

genoprette brugerdata fra ødelagt installation

I forlængelse af http://eksperten.dk/spm/541605 er jeg igang med at lave en ny installation af windows - i den forbindelse er jeg meget interesseret i at redde så mange indstillinger som muligt - outlook, brugerdata, hardwaredrivere osv.
Er det muligt at clone nogle af de gamle informationer via en ny installation og så siden hen installere dem?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. september 2004 - 23:55 #1
Du kan godt omdirigere "my documents" til en anden partition - det gør du ved at hj.klikke og vælge move eller bare skrive en anden sti i path.
Også din outlook.pst som indeholder dine info i outlook kan du lægge på en anden partition - når du så åbner din outlook spørger den efter filen og du browser til filen.
Så skal du bare have et image af dit system med office installeret og andre programmer.
Avatar billede husmand Nybegynder
21. september 2004 - 10:22 #2
Ok, nevermind, skaden er sket -  jeg har gjort det på den bøvlede måde... jeg lukker spørgsmålet. Dannyboyd, hvis du smider et svar smider jeg gerne lidt point efter dig..
Avatar billede serverservice Praktikant
21. september 2004 - 10:37 #3
nå der var du lidr for hurtig, men husk at tage et image så mens pcén er ren
Avatar billede husmand Nybegynder
21. september 2004 - 10:51 #4
ok - med sådan noget som norton ghost fx?
Avatar billede serverservice Praktikant
21. september 2004 - 11:14 #5
ja eller driveimage - hvad du nu har/får?
Avatar billede husmand Nybegynder
21. september 2004 - 11:54 #6
ok - takker og lukker...