Avatar billede michlytz Nybegynder
19. september 2004 - 19:58 Der er 8 kommentarer

Problemer med trådløst netværk.

Jeg har et problem med mit trådløse netværk. Efter at have formateret min bærbare pc kan jeg ikke komme i kontakt med min stationære pc. Mit netværk består af:

Stationær pc koblet på Internettet gennem ADSL Modem og Trådløs Dlink Router.

Bærbar PC udstyret med trådløst Dlink PC Card.

Jeg kan sagtens gå på Internettet gennem min bærbare, det er "netværket" der ikke fungerer.

Mvh
Michael
Avatar billede peet-49 Novice
19. september 2004 - 20:20 #1
Du skal oprette dit lokale netværk igen.
Avatar billede michlytz Nybegynder
19. september 2004 - 20:23 #2
Har jeg prøvet men når jeg prøver, står den bare og søger i en uendelighed.

Michael
Avatar billede kenp Novice
19. september 2004 - 23:24 #3
start med at fjerne al sikkerhed i din trådløse router, du har sikkert lavet en taste fejl et sted.
Avatar billede michlytz Nybegynder
20. september 2004 - 08:13 #4
Har nu prøvet at slå al sikkerhed fra på routeren samt deaktiveret min firewall på begge maskiner, men lige lidt hjælper det. Den står stadig og søger i en uendelighed på min stationære maskine, når jeg prøver at installere netværket.

Michael
Avatar billede kenp Novice
20. september 2004 - 09:44 #5
Du er vel ikke kommet til at hide ssid
Avatar billede michlytz Nybegynder
20. september 2004 - 10:43 #6
Nej har tjekket, den er enabled. Det mærkelige er, at jeg kan gå på nettet fra min bærbare, men kan ikke "se" min stationæres drev etc. Har ellers sat alle drev folders mv. til shared på begge maskiner.

Michael
Avatar billede wiccaone Nybegynder
23. september 2004 - 12:39 #7
jeg har NØJAGTIGT samme PROBLEM ! ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE? (Har tele2adsl som udbyder)
Avatar billede kenp Novice
23. september 2004 - 13:05 #8
prøv at aktiver gæstekontoen!