Avatar billede mcpeterc Nybegynder
19. september 2004 - 18:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Geforce FX5900 prob.

Hej eksperter.
Prøv lige se mit screenshot. Hvad kan der være galt? Hvorfor er der det grønne skær? Jeg har prøvet med mange forskellige drivere! http://www.fingersports.dk/untitled.gif
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 18:32 #1
har du installeret de korrekte drivere til chipsettet på bundkortet?
kører du med de nyeste drivere til grafikkortet?
kører du med directx9?
hvis der på kortet er et ekstra strømstik, har du så monteret dette?
hvis ellers alle disse ting er i orden, kan det tyde på at kortet er defekt.
Avatar billede red Nybegynder
19. september 2004 - 21:12 #2
Ser ud som om at rammen på kortet er færdigt, medmindre du har clocket det.
Avatar billede red Nybegynder
19. september 2004 - 21:12 #3
rammene*
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 21:19 #4
mcpeter du har mange spørgsmål kørende hvor der sidder folk og prøver at hjælpe dig, det ville være et pænt træk hvis du gav dem noget feedback og fik afsluttet dem, inden du smider flere spørgsmål herinde.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 10:58 #5
nopsen > sry du har ret skal nok få rettet op på det.

red > Det er et helt nyt kort! Det er ikke clocket.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. september 2004 - 15:54 #6
ok men hvad siger du til mine spørgsmål i mit første indlæg?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 16:46 #7
ja jeg køre med de nyeste drivere.
Ja DX 9.0b
Ja der er sat strøm til kortet.
Den har overhovedet ikke problemer med spil, det køre bare perfekt. Men efter jeg har været inde og spille lidt så kortet har arbejdet og jeg så går ud af spillet og tilbage i windows så er det slemmere... Det kunne være et varme problem?
Avatar billede nopsen Ekspert
20. september 2004 - 16:54 #8
ja det kunne tyde på et varme problem som du skriver, men det er så lidt underligt at den ikke laver fejl i spil, har du evt prøvet at køre en 3dmark test på den? jeg har set fejlen før på defekte grafikkort, i dit tilfælde kan det sagtens være 2d-delen alene som fejler, at kortet er nyt er ingen garanti for at det ikke kan være defekt. har du mulighed for at prøve et andet? ellers prøv om du kan få det byttet, så kan du få konstateret om det er kortet det er galt med.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
07. december 2004 - 11:19 #9
jeg byttede til nyt
Avatar billede nopsen Ekspert
07. december 2004 - 18:10 #10
det vil altså sige at dit kort var defekt som vi sagde?
hvorfor tager du points selv?