Avatar billede dantorm Nybegynder
19. september 2004 - 16:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

datakabel problem med opsætning

jeg har en NOKIA 6610i, og så har jeg købt et datakabel til USB-porten på min PCèr i den blå avis, jeg har downloaded nokia PC-suite samt driver til kablet DKU 5 og det ser alt sammen ud til at virke, når jeg putter usb-stikket i PCèn finder den ny hardware og installerer driveren. derefter åbner jeg nokia pc-suite og åbner f.eks lydredigering men så siger programmet at der ikke er monteret en konpatibel telefon
HVAD GØR JEG GALT???? eller er jeg bare blevet snydt med kablet?!!!
Avatar billede oz3tl Nybegynder
09. november 2004 - 03:11 #1
Jeg har først i dag set dit ? jeg havde på et tidspunkt et lignende problem dog med en lommeregner der var problemmet at jeg ikke havde sat stikket ordentligt i lommeregneren der skulle jeg trykke ekstra hårdt for at det kunne lade sig gøre det kan være at det er den samme løsning du sskal bruge men du har garanteret fået løst dit problem her efter 22 måneder.
m.v.h.
tlv
Avatar billede oz3tl Nybegynder
09. november 2004 - 03:12 #2
22 måneder = 2 måneder.
m.v.h.
tlv
Avatar billede dantorm Nybegynder
09. november 2004 - 17:15 #3
det er desværre ikke det der er problemet
jeg har prøvet med 3 telefoner fra familien og der er ingen der virker så jeg må formode at jeg er blevet snydt øvøvøv
Avatar billede oz3tl Nybegynder
20. november 2004 - 23:46 #4
Beklager at det ikke hjalp.
m.v.h.
tlv
Avatar billede dantorm Nybegynder
22. november 2004 - 10:03 #5
ja men hva ka man så lære af det, få afprøvet tingene hos sælger før handel
Avatar billede dantorm Nybegynder
21. marts 2007 - 13:03 #6
slut