Avatar billede blueon Nybegynder
19. september 2004 - 14:55 Der er 2 kommentarer

P5AD2 PREMIUM, Intel i925X,

hejsa

jeg har køb sådan et P5AD2 PREMIUM, Intel i925X, 3xPCI Express, ATA/SATA (8 Port SATA RAID), Dual GLAN, Firewire, Dual DDR2-4200, Socket 775 men den lave en fejl jeg ikke kan find du af og ret det er nu nr 2 bundkort jeg har og fejl er den samme

det den gøre er at ved normal ned luk sluk pc godt af sig selv men genstart pc af sig selv
i løb af 1-5 min jeg har søg mig frem til at det har noget med
lan-port som er et onboard for vis jeg tag lan-kabel ud gøre den
det ikke

jeg har prøve at disable alt wake op i bios men intet hjælpe

en som ved om det er en ting man skal slå fra i bios

eller er

der fejl på dette bundkort også
Avatar billede dark_one Nybegynder
07. oktober 2004 - 00:19 #1
lyder som virus ?
Avatar billede engberg Juniormester
17. marts 2006 - 21:33 #2
virus...

Så at du blueon i et andet spørgsmål bruger 1click til at lave xvid med - laver den ikke bitte små pauser hver 2. sekund hos dig???