Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
18. september 2004 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til valg af strømforsyning

Hejsa folkens

Jeg sidder og skal finde ud af hvilken strømfosyning jeg skal have fat i for at trække et system med følgende -

2 diske // en SATA en ATA
1 cdrom
1 brænder
Athlon XP 3200+
Nvidia 6800 GT
4 kabinetkølere

Er bange for min nuværende billige 300 watt melder pas eller det bliver ustabilt. Men burde en ny 400W strømforsyning ikke kunne gøre tricket. Pt. trækker den samme som ovenstående bare med AMD 2200+ og et Geforce ti4200 kort.

Hvad kan i anbefale - der lægges vægt på stabilitet til billige penge. Støj er ikke så vigtigt da jeg altid bare kan skifte blæseren.

Mvh
  Ugle
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. september 2004 - 23:08 #1
I dit sted ville jeg give din nuværende PSU en chance. Jeg trækker 3 s-ata, 1 p-ata, en cdbrænder, 1 dvd brænder, 1 FX-5950 ultra samt en Zalman vga køler på en standard 300 w. uden problemer.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
19. september 2004 - 00:24 #2
Hvis du beslutter dig for at købe en kraftigere strømforsyning, så kan denne anbefales:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97395
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
19. september 2004 - 19:54 #3
Uha den ser lækker ud eqidiussen - men tror lige jeg vil prøve som hottadpole at give min nuværende en chance :)

Kan i ikke smide svar så får i fifty fifty for henholdsvis god info og en god anbefaling
Avatar billede egidiussen Nybegynder
19. september 2004 - 20:19 #4
Held og Lykke :o)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
19. september 2004 - 20:53 #5
Takker - venter lige på at hottadpole smider et svar så skal jeg nok smide nogle point.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. september 2004 - 21:33 #6
Jamen, så kommer her et svar. :)