Avatar billede tildemis Nybegynder
18. september 2004 - 13:34 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Problemer med SP2

Hej!

Har lige installeret servicepakke2 med det resultat, at mine mails ikke bliver vist med billeder ( kun krydser), at der skal tastes hele 2 gange på "tilbage knappen" for at få lov at se den foregående side på nettet.

Er ikke videre imponeret over pakke2 - så den er afinstalleret igen.

Har I andre samme problemer - andre problemer - eller kører det bare?

Mange hilsner og god weekend
tildemis
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 13:36 #1
Din mails kan du godt se med billeder, øverst i din mail, er der en streg, som du skal klikke på, så kommer dine billeder frem.

Jeg har ikke nogle problemer med SP2.
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 13:38 #2
Se hvad jeg mener her:
http://www.darkskies.dk/billed.jpg
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 13:44 #3
Har ingen problemer med den andet end hvad jeg også havde før SP2 :-) Ellers har jeg på de maskiner jeg har installeret den kun været tilfreds.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2004 - 13:44 #4
Funktioner - indstillinger - sikkerhed - bloker billeder o.s.v - fjern vinge ved dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2004 - 13:45 #5
har kun haft 1 problem: Unreal Tournament gad ikke køre mere - fjernede spillet, så er det problem løst. Vil hellere have større sikkerhed, end at mit spil virker :)
Avatar billede halifax Nybegynder
18. september 2004 - 15:12 #6
Nogen der har erfaring med den anden ting, der spørges om: at der skal tastes hele 2 gange på "tilbage knappen" for at få lov at se den foregående side på nettet.
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 15:14 #7
Hvilken browsere bruger du?
Avatar billede tildemis Nybegynder
18. september 2004 - 15:22 #8
Explorer 6.0
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 17:18 #9
Jeg bruger også IE 6.0, og jeg skal kun trykke en gang for at komme tilbage på Tilbage knappen, så hvorfor at du skal trykke to gange kan jeg ikke forstå.
Avatar billede cobain79 Nybegynder
18. september 2004 - 17:56 #10
hej jeg har haft samme problem med tilbageknappen udover kan jeg heller ikke længere logge på ex netbank og andre ting, tror det er noget java halløj ved dog ikke, men har prøvet at installere java, men hjælper ikke, er nu ved at lave kopi af mine vigtige data og så står det på en formatering af c drev uden update af sp 2. jeg kan f.eks. heller ikke oprette sprg her på eksperten da jeg mangler en menu som vist også er lavet med java. Pis :-(
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 18:30 #11
Installer Sun Java det skulle hjælpe på Netbank og eksperten.
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 18:30 #12
cobain79 -> Hvorfor afinstallerer du ikke bare SP2 ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2004 - 20:13 #13
ja måske han skulle fjerne winxp og installere win98 for der følger java med...

hmmm... undskyld men det tip kan du ikke mene alvorligt...?
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 20:25 #14
john_stigers -> Jeg regner med det er mig du spørger, men jo hvis alternativet er at formatere og Installere forfra ! Hvorfor så ikke bare starte med at afinstallere SP2 ? Vedr. Sun, så er det vil den eneste Java der også bliver vedligeholdt og jeg ved på visse nye fx. HP maskiner ligger Sun Java på allerede !
Avatar billede tildemis Nybegynder
14. december 2004 - 20:40 #15
lukket
Avatar billede tildemis Nybegynder
14. december 2004 - 20:41 #16
hmmm - muligheden for pointafgivning?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2004 - 20:59 #17
(lav svar og accepter eget svar - efter 3 mdr. må man regne med at folk havde smidt svar hvis de ville have point)
Avatar billede tildemis Nybegynder
14. december 2004 - 21:03 #18
.