Avatar billede sturm Nybegynder
18. september 2004 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min pc crasher

Mit problem er at den kun crasher til windows og kun i enkelte spil som thief 3 og call of duty. Jeg har prøvet med gamle og nye drivere samt opdatere motherboard og windows og kørt virus scan (nav)og formateret men problemet er der stadig.Skal siges at spillene er originale! Min pc er som følger:

AMD Athlon(tm) XP 2000+
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
512mb ddr ram
Maxtor 120gb

jeg burde ikke ha nogen problemer med at køre spillene så hvorfor smider den mig så a
Avatar billede snakes Nybegynder
18. september 2004 - 14:02 #1
Først ville jeg starte med at opdatere alle drivere specielt til grafikkortet. (men det har du vel allerede gjort)
Dernæst ville jeg tjekke om din cpu er for varm, og dette kan du gøre med programmet speedfan.
Herefter ville jeg tjekke om rammene er i ok stand, det vil sige, at tjekke om der er fejl på rammene med et softwareprpgram. (SISOFT eller andre)

MVH

Jakes
Avatar billede snakes Nybegynder
18. september 2004 - 16:06 #2
Det skulle egentligt have været en kommentar sorry ;o)
Avatar billede sturm Nybegynder
19. september 2004 - 15:25 #3
tak for hjælpen det er min cpu det er galt med