Avatar billede michaelmig Nybegynder
18. september 2004 - 11:49 Der er 4 kommentarer

DVD data skive hjælp

Altså jeg har en dvd skive der lægger data på fra en af mine venners computer og jeg har et combodrev i min windows 2000 bærbar. Men når jeg putter skiven i læser den men den kommer aldrig frem i denne computer! har alle opdateringer! nogle der kan hjælpe?
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2004 - 11:57 #1
Du skal have power DVD/WinDVD indstalleret.
Avatar billede michaelmig Nybegynder
18. september 2004 - 12:02 #2
oki prøver tak for hjælpen
Avatar billede michaelmig Nybegynder
18. september 2004 - 12:09 #3
har instaleret power dvd og den vil stadig ikke!
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2004 - 12:34 #4
Har du genstartet efter indstallering? Har du markeres div. codex under indstallation?Det kan også være dit drev, der ikke kan læse formatet på skiven.