Avatar billede tormood Nybegynder
17. september 2004 - 19:05 Der er 13 kommentarer

Finne google link

Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut hilken side en link som google har funnet kommer fra.

Den linken jeg snakker om er format som en mailadresse uten noen mer informasjon under. Og jeg vil vite hvilken side denne linken ligger på.

T
Avatar billede roenving Novice
18. september 2004 - 12:22 #1
Prøv simpelthen at skrive hele din mailadresse i søgefeltet, så burde du få de sider, som linker frem !-)

-- og jeg prøvede lige at bruge taktikken overfor min egen side, og fik så denne mulighed:

Find sider, som linker til, med dette link:

http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=link:g1gvTzop_k4J:roenving.users.whitehat.dk/
Avatar billede tormood Nybegynder
18. september 2004 - 21:53 #2
Problemet mitt er at når jeg søker på min hjemmeside får jeg blant annet opp en link som er formet som en mailadresse med mitt domenenavn etter @ og det står ikke noen url under slik det pleier.

Det er ikke noen mailadresse som jeg bruker og den ligger ikke på min side så jeg ønsker å finne ut hvilken på hvilken side denne linken ligger
Avatar billede roenving Novice
18. september 2004 - 21:57 #3
Har du søgt direkte på den mail-adresse ?-)
Avatar billede tormood Nybegynder
18. september 2004 - 22:23 #4
ja det har jeg og får kun opp den samme adressen
Avatar billede roenving Novice
18. september 2004 - 22:29 #5
Kan du lægge noget, vi kan hjælpe med at søge på ?-)
Avatar billede tormood Nybegynder
18. september 2004 - 22:49 #6
Problemet er at det er en passordbeskyttet side. Og det som står før @ er brukernavn og passord slået i sammen. Derfor kan jeg ikke vise linken og da skjønner dere sikkert hvorfor jeg vil ha den fjernet
Avatar billede roenving Novice
18. september 2004 - 22:52 #7
Jepz ...

-- hvordan har du lavet din password-maskine ?-)
Avatar billede tormood Nybegynder
19. september 2004 - 00:42 #8
Bruker AuthentiX
Avatar billede roenving Novice
19. september 2004 - 00:45 #9
Dvs. du principielt laver alt server-side ?-)

-- eller kan det tænkes at det forekommer i en eller anden url ?-)
Avatar billede tormood Nybegynder
19. september 2004 - 01:04 #10
alt serverside
Avatar billede roenving Novice
19. september 2004 - 01:07 #11
-- og der var ikke gevinst ved at skrive:

link:brugernavnpassord@ditdomæne.no i googles søgebar ?-)
Avatar billede tormood Nybegynder
19. september 2004 - 01:35 #12
nei
Avatar billede roenving Novice
19. september 2004 - 01:50 #13
-- så ville jeg godt nok begynde at gennemskue konsekvenserne af en ændring af passwords !-)