Avatar billede severuz Nybegynder
17. september 2004 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cm 4 og hukommelse mangel

hej

Jeg har cm 4 på min computer og har spillet det meget... idag har jeg så installeret sims 2 og pludselig vil den ikke starte cm 4 mere.. den brokker over mangle på hukommelse. Det er ikke på harddisken så det må jo være rammene eller hva?
Jeg har uinstalleret sim 2. hjalp ikke!

Nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede hcma Novice
17. september 2004 - 18:35 #1
hvor mange ram har du, og hvor stor er din sidefil osv. osv.
Detaljer tak  :o)
Avatar billede severuz Nybegynder
17. september 2004 - 22:57 #2
512 sram
siden filen er på 726-1500 mb vist. der bruges vist nok 215 mb. har ikke så meget styr på det så du mp gerne være lidt specifik :-D
Avatar billede severuz Nybegynder
01. maj 2010 - 20:52 #3
lukket