Avatar billede extreme Nybegynder
03. marts 2001 - 19:59 Der er 6 kommentarer

.htaccess

Jeg har en mappe jeg som jeg ønsker, at det kun er mig der har adgang til, jeg har hørt at det kan lade sig gøre via: .htacces, men er der ikke nogle der kan forklare hvordan det virker, fordi jeg aner ikke en brik om det!!

Jeg vil meget gerne have at i starter helt fra bunden af med jeres forklaring, da jeg overhovedet ikke har arbejdet med .htaccess?

Avatar billede blazer Nybegynder
03. marts 2001 - 19:59 #1
først og fremmest skal du køre APACHE
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 20:03 #2
Læs artiklerne på www.webcafe.dk

/Zeon
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 20:04 #3
Avatar billede extreme Nybegynder
05. marts 2001 - 10:57 #4
Zeon: Tak for dit link, det var en god start, men jeg har et problem, da jeg i den mappe som jeg har .htaccess til at beskytte, som jeg linker til fra min forside.

Jeg har et link til /link/addlink.cgi, som mine besøgende skal have adgang til, men folk må ikke kunne få access til selve mappen, andet end denne fil?

Hvordan takler jeg det?
Avatar billede allandk Nybegynder
08. marts 2001 - 16:11 #5
Lytter...

ab:)
Avatar billede gephion Nybegynder
18. april 2001 - 18:53 #6
Blazer: Og hvorfor SKAL man så lige køre apache for at bruge httacces??

Tror du ikke lige du skulle dobbeltchecke en enkelt gang til?