Avatar billede png Nybegynder
16. september 2004 - 23:08 Der er 9 kommentarer

Internet forsvinder

Har haft dette spørgsmål oppe en gang.

Jeg har lige installeret XP på denne maskine som før havde win2k, hvor internettet virkede upåklageligt, efter formateringen og installation af samme drivere. Efter en halv times brug nægter forbindelsen at modtage pakker. IPen er stadig 192.168.bla.bla men den modtager intet. hvis jeg højreklikker på forbindelsen og vælger reparer kommer den til sidst frem til at den ikke kan ændre IPen. jeg har fjernet firewallen. gogogog guys.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:11 #1
Prøv at køre guiden "Ny forbindelse"
Start > Programmer > Tilbehør > Kommunikation
Avatar billede png Nybegynder
16. september 2004 - 23:13 #2
hvilken skal jeg vælge hvis jeg sidder bag router med 2 computere med TDC ADSL bredbånd på den anden side?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:16 #3
De har vel begge direkte forbindelse - har de ikke ?
Ved desværre ikke ret meget om routere, men hvis jeg ikke tager meget fejl, deler routeren forbindelsen mellem de to pc'er.
Den ene behøver ikke være tændt, for at den anden kan komme på Internettet vel ?
Avatar billede png Nybegynder
16. september 2004 - 23:18 #4
nej. før jeg istallerede XP virkede det jo. samme opsætning :S
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:21 #5
Oprette forbindelsen manuelt.
Opret forbindelse til en bredbåndforbindelse der altid er tilgængelig.
Avatar billede png Nybegynder
16. september 2004 - 23:30 #6
duer ikke. der kommer ikke en ny forbindelse frem
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. september 2004 - 08:13 #7
Prøv at opdatere driveren til netkortet til den nyeste fra producentens hjemmeside.
Avatar billede kenp Novice
17. september 2004 - 08:42 #8
beslut dig for hvilket du vil bruge.
http://www.eksperten.dk/spm/540556
Avatar billede png Nybegynder
17. september 2004 - 14:17 #9
trode den var lukket