Avatar billede ncp Nybegynder
16. september 2004 - 20:58 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Gamersplace.dk : Til Salg!

Om sitet
Gamersplace.dk er en dansk spilside med alt der hører til: Anmeldelser, Artikler, Nyheder, Forum og meget mere – tjek det ud på http://www.gamersplace.dk/

Siden har dagligt ca. 100 unikke besøgende og koster kr. 480,- halvårligt ekskl. moms at hoste hos Abusiness.dk. (skal fornyes 31. oktober). Der er tilknyttet 14 mennesker til sitet (skribenter, administratorer, designere og programmører m.m.).

Vi har aftaler om spillevering til anmeldelse fra SONY, MICROSOFT og UBISOFT, som hver måned bidrager med kommende spil som vores skribenter kan anmelde.

Det tekniske
Sitet er udført i ASP og enkelte dele i ASP.NET. Det kører på en MySQL database. Skribenter kan online skrive nyheder og anmeldelser – uploade screenshots og billeder, så sitet hele tiden er opdateret med de nyeste spilnyheder. Det en god ide at du har lidt kendskab til ASP eller kender nogen som har, hvis du skal drive sitet optimalt.

Hvorfor sælges sitet?
Jeg er nød til at sælge sitet da jeg ikke længere har tid til at vedligeholde sitet samt komme med og gennemfører nye initiativer. Derfor vil jeg tilbyde de mange iværksættere derude, der overvejer at starte en spilside op en raketstart! Som det ligger er jeg nemlig ikke interesseret i at tjene særligt meget på sitet, men til gengæld vil jeg meget gerne se at sitet kommer i gode hænder, så det forsat vil være stedet man søger hen til på nettet, når man skal finde spilnyheder.

Prisen
Prisen for Gamersplace.dk er kun kr. 500,- alt inkl.! (domæne, sitet, kildekoder etc.. ALT!).

Hvis du har nogle spørgsmål eller vil se sitets online administrative del, så smid en kommentar...
Avatar billede zado Nybegynder
16. september 2004 - 21:07 #1
Vil det sige at hele sitet er tilsalg for 500 kr. ?
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. september 2004 - 21:30 #2
Jeg vil gerne se den administrative del og er meget interesseret i at købe sitet.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. september 2004 - 21:32 #3
Kontakt min på MSN: trashcan39 (at) hotmail.com eller mail: s (at) olins.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
16. september 2004 - 21:43 #4
jeg har adgang til administrationsdelen som skribent og ved det er meget professionelt lavet og jeg kan slet ikke forstå du vil sælge det til så lav en pris?! :/
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. september 2004 - 21:50 #5
Jamen hvis det er lige så godt/professionelt lavet som resten af siden så er jeg interesseret i at købe lige på stedet...
Avatar billede freeman Nybegynder
16. september 2004 - 21:51 #6
ncp...  Jeg vil helt klart gerne købe det for 500kr!.. nu og her..  Jeg søger selv et prjekt at arbejde videre på... Hvis du stadig har det til salg, kan du kontakte mig på mail@karstensommer.dk !!
Avatar billede freeman Nybegynder
16. september 2004 - 22:44 #7
ncp >>>  MSN: mail@karstensommer.dk  /  EMAIL: mail@karstensommer.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. september 2004 - 12:33 #8
ncp - bare et forslag, nu jeg kan se du har flere køber :) få dem til at byde og den der byder højst tager du. så for du også lidt mere ud af det. 500 er alt for lidt.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
17. september 2004 - 13:28 #9
Jeg tror ikke han går så højt op i pengene. Tror mest at han er ude efter at der kommer en ordenlig ny ejer på så det hele går i vasken. Bare mit gæt...
Avatar billede punnishment Nybegynder
17. september 2004 - 16:20 #10
Jeg er også meget interesseret i at købe sitet.
dog har jeg lige et spørgsmål: Hvor stor er din redaktion, og er de med i købet?
Avatar billede punnishment Nybegynder
17. september 2004 - 16:21 #11
du kan kontakte mig på
MSN/Mail: invipun@hotmail.com
Avatar billede ncp Nybegynder
19. september 2004 - 15:23 #12
Jep, så har jeg fundet en som jeg tror er en værdig ny ejer af GP og handlen er så godt som gennemført...