Avatar billede ezpin Nybegynder
16. september 2004 - 18:52 Der er 1 kommentar

Hjælp til installation af HP PS/2 keyboard via USB hub.

Kære Eksperter.

Jeg har et lidt underligt problem med et gammelt Hewlett Packard keyboard (PS/2). Jeg har købt en PS/2-USB adapter, og sat keyboardet i min USB HUB. I HUBen sidder også en mus, der virker, så det er altså ikke den der er noget galt med.
      Windows vil ikke genkende keyboardet, heller ikke selvom jeg søger efter ny hardware. Keyboardet er 'dødt', det vil sige at Caps Lock osv ikke kan aktiveres, og der er ingen taster der virker. Når jeg sætter keyboardet i HUBen blinker de 3 lamper kort, som ved en almindelig opstart, men derefter sker der ingenting. Jeg har naturligvis også prøvet at sætte det direkte i computeren, men med samme resultat. Keyboardet har part#: C4735-60301  . Håber der er nogen der kan hjælpe.
Venlig Hilsen
Esben
Avatar billede ezpin Nybegynder
16. september 2004 - 18:54 #1