Avatar billede jeanette18 Nybegynder
16. september 2004 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

køb af harddisk

Jeg har i øjeblikket et par seagate barracuda 160,0 GB - UDMA/100 - 7200/8192KB harddiske som kører uden problemer. Jeg skal ud og købe yderlige en harddisk som kun skal bruges som ren backup disk og intet andet.(hovedsaglig ghostbackup fra drev til drev)
Skal køre på en maskine med asus p4c800 deluxe bundkort.
Kunne da godt tænke mig at høre om der er nogle som har andre gode foreslag end lige seagate.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
16. september 2004 - 20:00 #1
Jeg kører med både Maxtor og Western Digital på mit P4C800 Dlx. og det kører fint uden nævneværdig støj. Hvis du udelukkende skal bruge den ekstra til backup formål kunne Maxtors One Touch USB2/Firewire være et godt bud. Nemt at bruge og der følger Retrospective med som backup program. Tryk på knappen og der tages backup.
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
16. september 2004 - 21:01 #2
Har har gode erfaringer med Seagate. Den sidste harddisk jeg købte vae en Maxtor, da den var en lille smule billigere, men det har jeg fortrudt, da den larmer frygteligt meget. Så næste gang køber jeg seagate igen!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. september 2004 - 00:06 #3
Tak for buddene. Lægger I begge et svar til pointsdeling!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
21. september 2004 - 06:33 #4
Yep.