Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. september 2004 - 17:13 Der er 1 løsning

problemer med et dku2 kabel til en nokia 6230

hejsa....

har det problem at jeg har anskaffet mig et dku2 kabel, og da jeg så kommer ind for at installere det, kommer den med følgende fejl

http://www.chokobear.dk/fejl.bmp

for de, der ikke kan se linket, er det følgende tekst den komer med:

"installationsprogrammet kræver, at der mindst er installeret servicepack 1 på destinationskomputeren"

hva kan dette skyldes, har prøvet en del, endda gendannet systemet på komputeren, så indstillingerne fra i går træder i kraft, men det hjælper heller ikke.

er der nogen herinde der har en løsning....
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. september 2004 - 23:14 #1
hmm har fundet ud af det, i er for langsomme :)