Avatar billede kajjensen Nybegynder
03. marts 2001 - 16:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

cd-r 90 min

Hvorfor kan jeg ikke brænde på 90 min cd\'er på min Philips brænder
Avatar billede machholdt Nybegynder
03. marts 2001 - 17:14 #1
90 min. Har godt nok ikke hørt at man nu er oppe på 90. min. standarden.. Men ellers er det nok fordi at din brænder ikke kan skrive så tæt som skivens spor er, eller fordi at skivens spor starter før at din brænder kan brænde, altså det ligger iuden for din brænders rækkevidde..
Avatar billede makse Nybegynder
03. marts 2001 - 17:16 #2
Hvor har du købt 90min. CD\'er?
Avatar billede Beach Mester
03. marts 2001 - 17:16 #3
Prøv at opdatere den firmware der (måske) findes til din brænder. Find mere info på Phillips site!
Hvis brænderen er over 1 år gammelt så skal du ikke regne med at det kan lade sig gøre:-(
Avatar billede Beach Mester
03. marts 2001 - 17:18 #4
Gidana har dem på lager i DK. Kan ikke lige huske deres URL
Avatar billede Beach Mester
03. marts 2001 - 17:20 #5
Har lige checket deres site (http://www.gidana.dk) og der står der ikke noget om det, men de har på et tidspunkt haft annoncer i EB med 90min. skiver!
Prøv evt. at få tilsendt deres brochure!
//Beach
Avatar billede makse Nybegynder
03. marts 2001 - 17:37 #6
Beach > Tak, de står under nyheder, men der er ikke nogen pris.
Avatar billede Beach Mester
03. marts 2001 - 17:38 #7
Hvis du skal bruge mange så kan jeg godt indhente et tilbud til dig. Ved faktisk ikke hvad de koster i butikkerne!
//Beach
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. marts 2001 - 17:41 #8
Well, der er i hvert fald lavet 90 min. cd\'ere! Og din brænder understøtter nok bare ikke at brænde op til 90 min!  =(
Avatar billede makse Nybegynder
03. marts 2001 - 17:43 #9
Beach > Jeg skal i første omgang bare havde testet, om min Plextor kunne brænde dem!
Avatar billede Beach Mester
03. marts 2001 - 17:46 #10
Så er det jo nok i fin ide at købe 1-2 stk først.
Men du er velkommen til at vende tilbage på:
beach@pc.dk
hvis der virker og du skal bruge mange:-)
Avatar billede wolf_ Nybegynder
03. marts 2001 - 23:54 #11
90 min skiver kan købet på nettet lige her: http://www.combishop.synonym.dk/