Avatar billede turbansen Nybegynder
16. september 2004 - 11:01 Der er 4 kommentarer

Margener ved printning

Hej Alle eksperter!

Jeg har en bærbar, hvor der er installeret XP på. Når jeg udskriver mine mails fra outlook express, er margenen på printeren i venstre side så langt ude, at der mangler det første bogstav i hver linie. Jeg har så prøvet at udskrve de samme mails fra en anden computer, som er koblet til den samme netværksprinter. Der er ingen problemer. Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2004 - 12:03 #1
Nu ved jeg ikke hvad din printer hedder, men den kan være opsat til at udskrive "letter" format istedet for A4 format.
Har været ude for det, på en HP Deskjet 970CXI
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. september 2004 - 23:39 #2
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener OE bruger samme sideopsætning som Internet Explorer.

Prøv derfor i Internet Explorer at gå i Fil->Sideopsætning og sætte margenerne som du vil have dem.
Start derefter OE (Genstart hvis den var åben), og prøv at printe igen...
Avatar billede turbansen Nybegynder
17. september 2004 - 01:31 #3
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN...........

Det kan rettes ved hjælp af at indstille det via Internet Explorer. SUPER MANGE TAK.
Avatar billede haverslev Novice
17. september 2004 - 23:26 #4
få ole_madsen til at lægge et svar, acceptere det og spørgsmålet er lukket.