Avatar billede freos Nybegynder
16. september 2004 - 08:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

net send

Er det muligt at gøre så det kun er administrator på et domæne der kan bruge net send?
Avatar billede cyberz Nybegynder
16. september 2004 - 08:21 #1
ved jeg faktisk ikke, men jeg ved at de i mange virksomheder installere andre programmer til at sende en besked ud, der har de en klient og en sender, og klienten skal bare installeres på alle maskiner, så den starter op når de logger ind.

ved ikke hvad det hedder, men ved at de bruger det her hvor jeg arbejder.

Men kunne da forestille mig at der et sted i en user-setup står noget om at man kan slå msg fra, men mon det så også betyder at msg er slået så meget fra at den heller ikke kan modtage ved jeg ikke..

ik fordi denne kommentar kan bruges til så meget, men nu har du den da ;-)
Avatar billede freos Nybegynder
16. september 2004 - 08:25 #2
hmm ville være fedt hvis du vidste et navn på sådan et program :)
Avatar billede cyberz Nybegynder
16. september 2004 - 08:27 #3
ja men jeg hadder de beskeder om at "det og det" netdrev ikke virker, så jeg lukker dem ned lige så hurtigt som de kommer...

men skal da lige holde øje med det fremover...
Avatar billede tubber Juniormester
16. september 2004 - 08:30 #4
ICQ har lavet et der kun er til lokalnet, mener det hedder ICQW eller sådan noget, det er længe siden jeg har brugt den.....kigger lige efter det
Avatar billede freos Nybegynder
31. december 2004 - 17:30 #5
lukker