Avatar billede caroc Praktikant
15. september 2004 - 21:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Word mangler menuer m.m.

Hej alle sammen.

Jeg fik noget af et chock da jeg lige pludselig startede mit words (office 2000) op og jeg fik følgende skærmbillede at se:
www.mount.dk/words.jpg
Der er ingen genveje, menuer eller noget som helst
jeg kan ikke højreklikke nogen steder...

Hvad kan jeg gøre?

MVH
Niclas
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
15. september 2004 - 21:46 #1
Prøv evt. med en systemgendannelse.
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2004 - 22:07 #2
prøv at højreklik på øverse ramme og vælg gendan
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2004 - 22:10 #3
hvis du rykker musen helt op i toppen , skulle der komme en meny frem , så du kan vælge den visning du vil have
Avatar billede caroc Praktikant
15. september 2004 - 22:12 #4
bredker: har du mulighed for at vise på billedet (evt upload nyt billede med markering) hvor jeg skal trykke - og er det højreklik?
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2004 - 22:14 #5
ja det er højreklik
det er øverst , der hvor der står " dokument 1 "
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2004 - 22:16 #6
Ellers kan du også prøve at højreklikke på det grå lige ved siden af Linealen, så skulle du også gerne kunne vælge hvilke toolbars du vil se.
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2004 - 22:16 #7
derudover har jeg ikke andre forslag end at køre en reperation af word

den laver du ved at sætte din office cd i drevet , når den starter , vælger du reperation af word
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2004 - 22:17 #8
Næ glem det bare, det kan du ikke alligevel :-)
Avatar billede caroc Praktikant
15. september 2004 - 22:18 #9
bertie --> det er det mærkelige der kommer ingen toolbar når jeg klikker der hvor du beskriver

bredker --> har prøvet at afinstallere hele office og er så startet forfra men med samme resultat
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2004 - 22:19 #10
Longshot - Find normal.dot og slet den så vil der blive lavet en ny når du starter word op igen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. september 2004 - 22:36 #11
Hvilken Windows bruger du ?
Her tænker jeg på muligheden for, (som allerede nævnt) en systemgendannelse.
Avatar billede milter Ekspert
15. september 2004 - 23:37 #12
Her er en, som havde samme problem og fandt en løsning på det.

http://techrepublic.com.com/5208-6230-0.html?forumID=5&threadID=149939&messageID=1614253
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 00:50 #13
Avatar billede caroc Praktikant
25. september 2004 - 06:26 #14
helt perfekt... det hjalp.. kom med et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2004 - 00:09 #15
Hvis det er mig, så har du et her, ellers må du jo lige afvise det ;-)