Avatar billede knh16 Nybegynder
15. september 2004 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Banner (igen)

Hej alle sammen!

Jeg arbejder videre på projektet (se http://www.eksperten.dk/spm/535670), og nu har jeg fået endnu en opgave, som betyder at jeg skal bruge et til banner!

Banneret skal måle ca. 700x100, plus minus betyder ingenting. Det skal bruges til en side om en uddannet Tolk og Translatør ved navn Carina Graversen, som også underviser.

Det er nogenlunde valgfrit mht. design. Dog skal man tydelig kunne se navnet Carina Graversen. Jeg forestiller mig at det er italiensk inspireret, dog ingen pizza'er og andre hæslige tegninger!

Det må gerne fremstilles som værende meget professionelt, hvor at de italienske farver også fremstår.

Skriv endelig, hvis I har spørgsmål.
Avatar billede weblex Nybegynder
15. september 2004 - 20:32 #1
Avatar billede knh16 Nybegynder
15. september 2004 - 20:36 #2
Jeg kunne godt tænke mig at de italienske farver ikke fremstod SÅ TYDELIG. Måske en lidt mere "hippet" skriftype ala Verdana, Tahoma eller lign. Endelig skal den sorte kant væk..
Avatar billede knh16 Nybegynder
15. september 2004 - 20:52 #3
Forresten, må det gerne køre et lidt ternet-look..
Avatar billede weblex Nybegynder
15. september 2004 - 20:59 #4
Avatar billede weblex Nybegynder
15. september 2004 - 21:06 #5
Avatar billede Kengun Praktikant
16. september 2004 - 09:51 #6
Avatar billede knh16 Nybegynder
16. september 2004 - 16:00 #7
Hej. Jeg er vildt fascineret af billede nummer 2, så du får 200.