Avatar billede kennedk Nybegynder
15. september 2004 - 18:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Router SpeedStream åbning af UDP port

Hej.
som titlen siger så kan jegikke finde ud af at åbne en UDP port i min SpeedStream router, jeg vil gaerne have den åbnet så jeg kan lave en counter.strike server over nettet, men jeg kan ikke finde ud af det :-(.
så håber der er en der vil hjælpe mig med at løse mit problem
Avatar billede speedytech Nybegynder
15. september 2004 - 19:05 #1
Jeg mener faktisk ikke at du kan få lov til det, når det er TDC´s router.. Så skal du ringe til TDC og hører nærmere.. Hvis du får lov til det, koster det 850kr.. Det smareste ville helt klar være at købe dig en router.. Du kan få en 3com router for omkring 500kr incl porto ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10240 ), hvor du har fuld rettigheder over den ..

Du kan nok også købe en som er billiger.
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 20:03 #2
Det ser faktisk ud til at man godt kan ændre i routerens konfiguration når det er en privat og ikke erhverv ;-|
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 20:04 #3
Hvad hedder routeren? Speedstream hvad?
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 20:21 #4
Hmmm... Jeg har læst lidt videre. Tror det er en død sild...
Avatar billede kennedk Nybegynder
16. september 2004 - 16:50 #5
hm.. det er en 2601 speedstream router :S
men kan man åbne porte?
Avatar billede benneharli Juniormester
16. september 2004 - 17:00 #6
Kan du komme ind i routeren?

prøv at åbne start - kør og skrive cmd
herefter ipconfig /all i det vindue der kommer op
herefter åbner du en browser, og skriver den adresse du fik ud for DHCP-server
Avatar billede mad_maniac Nybegynder
16. september 2004 - 22:22 #7
Hvis du har manualen et nogle timer, det rette kabel så skulle jeg mene at du manuel kan programere dig til det gennem nogle komandoer og et terminal program, fik det til at lykkes for en del år siden, og man kan på den måde få fat i nogle funktioner som man ikke kan gennem web-interfacetsiden. Jeg kan detsvære ikke huske en skid af det, men måske der er nogle eksperter herinde som kan
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 22:53 #8
Lukketid? ;-)
Avatar billede kennedk Nybegynder
17. november 2004 - 19:33 #9
har fået det til at virke :D