Avatar billede jcop Nybegynder
14. september 2004 - 19:00 Der er 31 kommentarer

Hej eksperter, giv lidt feedback på den her, tak.

Det er den første side jeg har lavet selv, helt fra bunden, så der er meget for mig at lære endnu.
Men bare fyr løs med kritikken, og giv gerne forslaæg til hvordan jeg kunne lave den bedre. Lige nu synes jeg ikke selv at den er så sammenhængende i designet, så går lidt og tænker over hvad jeg skal gøre ved det.
Men FYR LØS!
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. september 2004 - 19:03 #1
Jo, den er da flot
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. september 2004 - 19:04 #2
Der er for lidt indhold *s*
Avatar billede thesphinx Nybegynder
14. september 2004 - 19:04 #3
Hmm.. Link..??
Avatar billede pallas Nybegynder
14. september 2004 - 19:04 #4
Hvad man ikke ser - har man ikke ondt af *G*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. september 2004 - 19:08 #5
Sorry, men når du ikke lægger et link, så lægger du selv op til at der skal komme lidt sjove kommentarer.

Læg et link, så skal du nok få lidt mere kontruktiv kritik.
Avatar billede zhristian Nybegynder
14. september 2004 - 19:09 #6
Ja, den er sq flot.
Avatar billede jiemex Nybegynder
14. september 2004 - 19:11 #7
super nice side jakob.. hehe
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. september 2004 - 19:14 #8
Ja ok - men for 2 points, må det vel være rigeligt, at vi bare læser hans spm? :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2004 - 19:17 #9
slap dog af menneske... Det er menneskeligt at fejle /glemme ...
Avatar billede minus Nybegynder
14. september 2004 - 19:20 #10
dhil --> det er skam en meget normal fejl at glemme link :P
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. september 2004 - 19:27 #11
wow, et rent 13 tal. ;-)

(er det ikke blevet en vane her på E* at folk glemme linket?-)
Avatar billede jcop Nybegynder
14. september 2004 - 19:35 #12
PIS! pinligt! Der fik jeg røde ører... DOH!
nå... http://unsavorygaming.tk
Avatar billede jcop Nybegynder
14. september 2004 - 19:36 #13
ps. DU LUKKER HYGOM!
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. september 2004 - 19:38 #14
øhh, ja meget flot logo, dog er det dårlig komprimeret

men hvor er resten ?-)
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. september 2004 - 19:39 #15
jeg kan også kun få øje på et enkelt billede, kommer der mere?
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. september 2004 - 19:42 #16
Du mangler vist at afslutte med </iframe>
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. september 2004 - 19:43 #17
men det ville nok være pænest uden den grå ramme omkring billedet.
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. september 2004 - 19:46 #18
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. september 2004 - 19:47 #19
genneralt meget nice design, ville dog være rart at se det hele samlet
(alt kan jo findes via. souce :)
Avatar billede startalt Nybegynder
14. september 2004 - 21:00 #20
hvis det er din første side som du selv har lavet helt fra bunden, så er den sku meget nice..
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2004 - 23:35 #21
Jeg kan godt lide musikken i din navigationsbar... er det muligt om man kunne lokke dig til at lave en lillebitte 10x50px flashfil (sort baggrund og kun med musikken) og så en "mute" knap.
Kunne godt bruge den til http://www.jman.dk/index.asp?subdir=sept11&page=InTribute.asp
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. september 2004 - 02:43 #22
?    "We conqueres who endures"    ?
Det er stavet så galt at jeg ikke engang tør gætte på hvad du mener. Noget med Konquere browseren ? Eller vil i erobre alle der finder sig i jer ?

Din html er ikke god. din head sektion rækker hele vejen rundt om body sektionen, og du har ikke afsluttet dine <iframe tags. Alt jeg får lov at se er logobilledet.

mvh JakobA
Avatar billede morteeart Nybegynder
15. september 2004 - 02:59 #23
jeg kan stadig kun se logo'et (nej, jeg nægter at prøve i IE)
Avatar billede jcop Nybegynder
16. september 2004 - 19:35 #24
Hmm... forstår ikke helt... Hvad mener i med at i kun kan se logoet?
På min, og på to af mine venners pc'er virker siden tip top...
Vi bruger IE...

Det kunne nok godt lade sig gøre superior, hvordan skal jeg sende det?
Avatar billede jcop Nybegynder
16. september 2004 - 19:36 #25
Og forresten tak for al kritikken, skal se om ikke jeg kan få ændret lidt på nogle af de ting i kommer med...
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2004 - 21:09 #26
du kan sende det på jman(a)jman.dk. Så vil jeg blive glad
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. september 2004 - 02:08 #27
Det er kun IE der ignorerer og dækker over fejl i html koden. Netscape, Opera, Konquere osv. gør ikke.
Så når du laver vebsider er det en *meget* god ide at teste i netscape eller opera også for at se om den duer. (de kan begge to installeres på windows ved siden af IE uden at lave problemer).

mvh JakobA
Avatar billede jcop Nybegynder
17. september 2004 - 18:53 #28
Har retten fejlen m.h.t. afslutning af iframe...
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. september 2004 - 22:33 #29
ja, nu kan resten ses i netscape ihvertfald.

Hvad er det du laver med at skrive en lodret streg foran hver linie i den nedre iframe ? Det ser noget underligt ud, især fordi der ikke er nogen margin så stregerne klistrer sig opad randen.

mvh JakobA
Avatar billede jcop Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:38 #30
Har lavet noget mere, og rettet nogle fejl... Så jeg cil stadig blive glad for lidt kritik...
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. oktober 2004 - 01:30 #31
Det var straks bedre ( mht udseendet :)

men jeg kunne nu stadig godt lide at vide hvad pokker i mener med: "we conqueres who endures"

og din </head> kommer stadigvæk efter at din html body er afsluttet. Den bedste måde at gøre websiden visbar i alle browsere er at skrive korrekt HTML efter reglerne.

mvh JakobA