Avatar billede meo Nybegynder
14. september 2004 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan/og kan man begrænse brugen af netforbindelse med Dell Swi

Hej,
Jeg vil spørge om/hvordan man kan begrænse de enkelte netstiks internetforbíndelse. Det drejer sig om en:
Dell PowerConnect 32xx Switch.

Ang. point ved jeg ikke om det er for lidt, men jeg giver gerne mere hvis det ikke er "ligetil".
Avatar billede speedytech Nybegynder
14. september 2004 - 10:20 #1
Jeg er næsten sikker på at det ikke man lade sig gøre.. Men du kan installer et program som hedder http://www.netlimiter.com/index.php på dine maskiner og styre det der igennem..
Avatar billede meo Nybegynder
14. september 2004 - 10:23 #2
Tak,
Jeg prøver lige!

Har du brugt det? Og kan man sætte begrænsningerne på ip adresser?
Avatar billede draco999 Nybegynder
14. september 2004 - 10:29 #3
jeg har sådan set den samme kommentar som speedytech jeg vil dog også sige næsten for jeg ved ikke hvor avangseret din router er om den evt, har en build in funktion men det tror jeg ikke.

Netlimiter er et fint program jeg bruger det selv, og du kan begrænse alle Aktive ting så som ipér.

Du kan begrænse ip i net limiter ja,
Avatar billede draco999 Nybegynder
14. september 2004 - 10:29 #4
hov den sidste linje skule ikke have været med.
Avatar billede meo Nybegynder
14. september 2004 - 11:05 #5
Manualen hjælp ikke noget så jeg ringede til Dell support. Det kan godt lade sig gøre at styre fra switchen!! Det hele kan gøres efter logind via CLI->config

Så hvad gør jeg nu?
speedytech og draco999!
I gav mig en alternativ, men ikke det jeg søgte!!

Vil du/I være tilfredse med noget af pointene?
Avatar billede speedytech Nybegynder
14. september 2004 - 17:00 #6
fint med mig