Avatar billede cygnet Praktikant
13. september 2004 - 20:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Contact your system administrator

Efter et helt håbløst nedbrud prøver jeg at få min computer op og kører igen.

Har nu slettet windows og prøvet at installerer det igen. Men efter installation kommer følgende frem:

Setup cannot set the requiret windows configuration information. This indicates an internal setup error-

Contact your system adminstrator.

Hvad kan jeg gøre ?

På forhånd tak
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
13. september 2004 - 21:07 #1
Start helt forfra, specielt med at slette partitionen den skal ligge på, opret den igen og formater (ikke i Quick mode).
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. september 2004 - 21:09 #2
Her er en perfekt FDISK-vejledning - http://www.eksperten.dk/artikler/122
Avatar billede halifax Nybegynder
14. september 2004 - 02:33 #3
victor - hvorfor en vejledning til fdisk til 98/ME når spm. er oprettet under XP?

Boot på XP cd'en. Når installationen kommer til hvor den viser, at der er en C-partition så slet den og opret en ny på den størrelse du vil have den, evt. på hele harddisken såfremt du kun ønsker en partition.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. september 2004 - 02:42 #4
Hmm - er bange for jeg er ved at falde lidt af på den *S*
Avatar billede occir76 Nybegynder
14. september 2004 - 06:45 #5
hehe.. victor...

men dos har ikke ændret sig gevaldigt siden win98/nt/95... så derfor bruger man mange gange den samme bootdiskette....
Avatar billede cygnet Praktikant
14. september 2004 - 10:30 #6
Sgu lette 200 point, men lykkeds da jeg fandt en anden cd med det.

Smid et var wizaxjb
Avatar billede serverservice Praktikant
14. september 2004 - 15:46 #7
her er en guide du kan bruge næste gang: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=294
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
16. september 2004 - 17:01 #8
Det er ok... tag pointene selv :-) (undskyld den lange svartid... har haft drønende travlt)
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 10:56 #9
Lukker